{"id":1009,"date":"2016-03-29T14:04:56","date_gmt":"2016-03-29T14:04:56","guid":{"rendered":"https:\/\/www.adcorporate.nl\/?p=1009"},"modified":"2021-07-08T13:23:49","modified_gmt":"2021-07-08T11:23:49","slug":"het-mag-wat-kosten","status":"publish","type":"post","link":"https:\/\/www.adcorporate.nl\/blog\/het-mag-wat-kosten\/","title":{"rendered":"Het mag wat kosten"},"content":{"rendered":"
De een wil de grootste hotelketen ter wereld worden en de ander wil grote namen opkopen om te starten met het uitbouwen van een hotelimperium. Mooi voorbeeld van “willen” en “durven”, een dergelijke overnameoorlog. Ben benieuwd of het “kunnen” voor Marriott nog roet in het eten gaat gooien, Anbang heeft zijn oorlogskas met ruim $ 120 miljard namelijk wel erg goed gevuld. Game on!<\/p>\n<\/div>\n
De een wil de grootste hotelketen ter wereld worden en de ander wil grote namen opkopen om te starten…<\/p>\n","protected":false},"author":2,"featured_media":1010,"comment_status":"open","ping_status":"open","sticky":false,"template":"","format":"standard","meta":{"_acf_changed":false,"inline_featured_image":false,"footnotes":""},"categories":[12],"tags":[],"class_list":["post-1009","post","type-post","status-publish","format-standard","has-post-thumbnail","hentry","category-artikelen"],"acf":[],"yoast_head":"\n